Mademoiselle Oiseau kommer tillbaka - Äntligen!

 
Att jag lyckades lägga vantarna på Boken om Mademoiselle Oiseau så fort den kom ut i bokhandlarna är ingenting förvånande för mig. Jag hade sedan några månader tillbaka vetat att boken om Isabella och Mademoiselle Oiseau, illustrerad av modeillustratören Lovisa Burfitt, skulle tryckas och väntade spänt på dagen när den skulle gå att få tag på.
Jag har nämligen en förkärlek till Burfitts illustrationer, som ni kan se på bilden ovan så finns hennes samarbete med Rörstrand redan hemma i köksskåpen. 
 
Jag har sedan den dagen jag läste ut boken även väntat spänt på en uppföljare. Jag har nämligen för mig att jag läste i någon artikel någonstans med antingen Burfitt eller författaren Andrea De La Barre De Nanteuil att de funderade på att skriva en till bok.
 
Och nu är det äntligen officiellt! 
 
I höst kommer uppföljaren till Boken om Mademoiselle Oiseau! Och något passande så heter den  Mademoiselle Oiseau kommer tillbaka.
 
Bokens preliminära utg.datum är: 2015-09-03
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0