Snart sommarlov och tid till läsning

 
Jag är verkligen peppad på att dra igång den här bokbloggen igen. För sanningen är väl den, att ska jag ha en blogg så ska det vara en bokblogg. Stolt boknörd/bokälskare som jag är! 
 
Just nu kämpar jag och mina klasskamrater med de sista veckorna på terminen, sista kursen innan ledigheten. Det är kul och intressant, men det känns i huvudet att pluggandet har hållit igång nonstop sedan i september. Nu behövs en välbehövlig paus.
 
Och just denna paus har jag tänkt spendera på allra bästa sätt, med mina böcker. För även om det har varit tyst här på bloggen så har bokhyllan ändå fyllts på! Jag slog nog rekord när jag inhandlade 30 böcker från bokrean! Ja, det är sant! Dock så har det mest blivit läsning i form utav kurslitteratur den senaste tiden, men som sagt snart, snart är jag tillbaka!
 
Till dess får gärna solen och sommarvärmen hitta hit så att jag kan njuta av mina böcker ute på balkongen under solstrålarnas värme. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0