Bloggstaffeten - Var är Audrey?

 
 
Det är nog inte ovanligt att man som läsare har olika favorit-författare. Författare vars senaste bok man knappt hinner inhandla innan man längtar och väntar på nästa. En av mina favorit-författare är engelska chit lit - författaren Sophie Kinsella. Kinsella ligger bakom de, måste man väl säga, välkända shopaholic-böckerna om Becky Bloomwood. Men är även kvinnan bakom chic lit-romanerna Flickan från tjugotalet, Bröllopsnatten och Dubbelbokat, för att nämna några.
 
Nu gör Kinsella debut inom ungdoms-genren. Det gör hon med boken Var är Audrey.
 
Och nu har jag den glädjande nyheten att berätta att i förra veckan damp denna boknyhet ner hemma hos mig! Jag är nämligen, tillsammans med några andra bloggare, med i B Wahlströms bloggstaffet!
Men detta skriver jag lite mer om ikväll! Nu kallar vardagens alla sysslor! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0