Bloggstaffeten

 
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg idag så kommer jag vara med i B Wahlströms bloggstaffet. Det är jag och så ytterligare tio bokbloggare som har fått äran att läsa och skriva en recension av Sophie Kinsellas ungdomsboksdebut Var är Audrey? Härligt!
 
Som ni ser i listan kommer min recension upp den 21 September. Men visst ska det bli otroligt spännande att se vad alla tycker och tänker. För ofta är ju smaken som baken - delad! 

Bloggstafett 
Sophie Kinsella
Var är Audrey?
 
Måndag 14 september
Emm Läser
 
Tisdag 15 september
Old adult reads young adult
 
Onsdag 16 september
Sagan om sagorna
 
Torsdag 17 september
Bam tycker – om böcker och film
 
Fredag 18 september
 
Lördag 19 september
Fantastiska berättelser
 
Söndag 20 september
Bokfreak
 
Måndag 21 september
Bokmys
 
Tisdag 22 september
The Chicklit Revolution
 
Onsdag 23 september
Sofies bokblogg
 
Torsdag 24 september
Prickiga Paula
 
Fredag 25 september
By Jill
N
2015-09-02 @ 00:27:59
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0